Lista naszych podróży rośnie w siłę! W tym roku szczęśliwie dołożyliśmy już do niej Paryż a przecież wakacje „właściwe” wciąż jeszcze przed nami.

Tegoroczny wybór zapadł bardzo późno, bo dopiero w lipcu. Kompletny brak czasu skutecznie odwlekał podjęcie decyzji gdzie pojedziemy tym razem. Gdybaliśmy coś o Słowenii w połączeniu z pobliską chorwacką Istrią i włoskim Triestem. Następnie po lekturze „Gaumardżos. Opowieści z Gruzji” małżeństwa Mellerów zaczęliśmy rozważać lot do Gruzji. Czas jednak uciekał a to nie sprzyja nigdy rezerwacjom lotów czy noclegów, dlatego też odłożyliśmy samolotowe wojaże na inne lata i po raz kolejny spojrzeliśmy na mapę Europy.

Zupełnie nie wiemy dlaczego Grecja długo wydawała nam się tak „samochodowo” nieosiągalna. Jednak gdy któregoś dnia policzyliśmy kilometry i okazało się, że z Lublina do Aten jest 2100 km, czyli odległość dla nas jak najbardziej akceptowalna, uznaliśmy, że czas udać się w te nieco dalsze Bałkany. Na tapetę bierzemy Grecję kontynentalną, ale planujemy również mały wyspiarki romans.

Kempingi namierzone, noclegi na trasie zaklepane, cykl prań i pakowanie uruchomione. Wyruszamy tradycyjnie w ostatni piątek sierpnia. Nowością jest natomiast to, że po raz pierwszy nie jedziemy sami! Zabieramy Anię – siostrę Michała i jedną z naszych najwierniejszych czytelniczek.

Trzymajcie kciuki za same pozytywne przygody i ciągły dostęp do internetu, najlepiej darmowego.

6 komentarzy

1. I tak trzymać! Unikać samolotów 🙂

ps. kiedy będzie można lajkować?! 😀

2. Monia Reply

Wrzucimy na FB linka do blogaska przed wyjazdem 😉 Może jakiś nowy fan pojawi się w tym roku. Po cichu liczymy na to, bo skoro Ania jedzie z nami to odpada nam tym samym dość duży procent z naszych wiernych czytelników ;D 😛

3. Oczywiście, że jest nowy fan! Ala! 🙂 Będzie czekać ze mną na każdy wpis 🙂

• Monia Reply

No przecież! Nauka czytania i podróżowania od maleńkości poprzez bloga cioci – super 😀

4. Proszę tylko o pilnowanie Ani ;-), nie zgubcie jej!!! Chociaż może znajdzie sobie jakiegoś przystojniaka – Greka ;-). Na to pozwalam.

Jak nie znajdzie sama to pomożemy jej szukać 😛