Adres

08005 Barcelona
HISZPANIA

Sposób rezerwacji

Rezerwacja przez serwis booking.com.

Cena

Około 97€ za mieszkanie za noc (włączając VAT i podatek miejski).

Długość i termin pobytu

7 nocy / styczeń 2019

Dojazd

Z lotniska na miejsce dotarliśmy transportem publicznym, co z wózkiem i 6-miesięcznym niemowlakiem zmęczonym podróżą okazało się być dość karkołomne (zwłaszcza, że nie wszystkie stacje metra posiadają windy a niestety wszystkie posiadają schody …). W drogę powrotną posiłkowaliśmy się już taksówką, w której zamówieniu pomogła nam obsługa Lugaris.

Chętnym na przejażdżkę różnymi liniami metra podaję nasz przepis:

• L9 Sud (kierunek Zona Universitaria) Aeroport T1 – Torrasa
  • L1 (kierunek Fondo) Torrasa – Urquinaona (stacja bez windy!)
  • L4 (kierunek La Pau) Urquinaona – Poble Nou

Ze stacji Poble Nou do budynku Lugaris Beach Apartments prowadzi już prosta droga o długości ok 750m.

Okolica

Rewelacyjna! Budynek, w którym mieszczą się apartamenty jest położony tuż przy plaży (od piasku dzieli je jezdnia i coś w rodzaju niewielkiego parku). Cała dzielnica Poble Nou sprawiała wrażenie bardzo przyjaznej i spokojnej (choć trzeba pamiętać, iż byliśmy tam w styczniu, może w lipcu tak bardzo spokojnie tam nie jest). W niewielkiej odległości od mieszkania można było z powodzeniem znaleźć sklepy, piekarnie, stoiska owocowo-warzywne, bankomat, tapas bary, pizzerie czy inne restauracje.

Parking

Budynek dysponuje parkingiem podziemnym, zapewne jest więc możliwość rezerwacji miejsca parkingowego za opłatą. Nas jednak to nie dotyczyło, jako że do Barcelony udaliśmy się samolotem a w samym mieście samochód nie był nam potrzebny.

Ogólne wrażenie

Lugaris Beach Apartments to mieszkania na wynajem położone w nowoczesnym budynku z basenem na dachu! Budynek jest przyjemny, klatki czyste, windy, tradycyjnie jak na Barcelonę, ciasne 🙂 Basen niewielki (jakoś nie wyobrażam sobie wypoczywających tam mieszkańców wszystkich czterech klatek), ale jak na darmowy dodatek do wynajmowanego mieszkania, czemu nie. Jest również oddzielny brodzik dla dzieci.

Obsługa

Przesympatyczna i co najważniejsze mówiąca biegle po angielsku. Na każdym kroku dawali odczuć, iż nasz komfort jest ich priorytetem począwszy od początkowej komunikacji mailowej, przez powitanie po przyjeździe kiedy to okazało się, że dostaliśmy w „promocji” większe mieszkanie niż zamówiliśmy, pomoc przy zamówieniu taksówki na powrót a skończywszy na tym, iż w trakcie pobytu upewniano się czy wszystko na pewno jest w porządku i niczego nie potrzebujemy.

Internet

W mieszkaniu dostępne było darmowe wi-fi. Prędkość średnia, ostatniego dnia chyba w ogóle nie działało, ale do przeżycia.

Mieszkania

Lugaris Beach Apartments posiada na wynajem kilka rodzajów mieszkań. Różnią się wielkością i widokiem z okien (te najlepsze mają oczywiście widok na morze). Zamawialiśmy mieszkanie typu salon + sypialnia a finalnie dostaliśmy jeszcze jedną sypialnię, drugą łazienkę i „boczny” widok na morze w gratisie 🙂

Mieszkanie było przestronne, wygodne, urządzone w nowoczesnym stylu i zapewniało nam wszystko czego potrzebowaliśmy a nawet więcej (w kuchni mieliśmy zmywarkę i mikrofalę, w przedsionku łazienek stała pralko-suszarka a w salonie telewizor – z niczego z tych rzeczy nawet nie mieliśmy okazji skorzystać). Jedna łazienka była z wanną, druga z prysznicem (w obydwu czekały ręczniki i mini kosmetyki, w jednej była również suszarka). Klimatyzacja świetnie radziła sobie w zimie z funkcją grzewczą. Duża sypialnia miała bardzo wygodne małżeńskie łóżko, obok którego czekało na Małgosię rozstawione łóżeczko turystyczne (również gratis) i całą ścianę szaf wnękowych. W drugiej sypialni stały jeszcze dwa pojedyncze łóżka. Strefa dzienna obejmowała salon z kanapą i pufami, wspomniany aneks kuchenny a także duży stół z krzesłami.

Podczas tygodniowego pobytu mieliśmy jedno porządne sprzątanie wraz z wymianą pościeli i ręczników.

Posiłki

Nie dotyczy.

Czy polecilibyśmy to miejsce znajomym

Zdecydowanie! Lokalizacja marzenie, przesympatyczna obsługa a w mieszkaniu nie było się praktycznie do czego przyczepić.